vilket skämt

Jag missade ju Robinson igår och i och med Rix Fm Festivalen men kollade på reprisen precis och jag är så arg...
HUR KAN ELLENOR VINNA ?? Okey sure hon va bäst när det gällde men Jarmo är ju sån mega survivor! Han skulle ju lätt kunnat stanna på den där ön i 38 dagar till.
Och jag tycker inte heller att en balanstävling ska vara det som avgör om man kommer till finalen eller inte. Om Ellenor hade varit med i den sista tävlingen hade hon ju inte varit i mål än. Dessutom va ju omröstningen ett skämt, ingen av de röstade ju på den värdigaste vinnaren. Bl. a ogilade ju "Killpakten" Jarmo och röstade därför på Ellinor för att inte han skulle vinna. Som Nina sa de röstar inte på den som ska vinna. De tänker bara på vem som inte får vinna.
Nästa år när jag är med tycker jag att svenska folket ska få rösta!

En liten kul grej. I aftonbladet läste jag att Ellenor dumpade sin pojkvän för Ranjit men det höll bara ett par månader och sen återvände hon tillbaka till sin före detta pojkvän.

Näpp nu ska jag nog plugga lite Natur, har prov i det på onsdag och det blir det sista provet i hela tvåan, jihhaaa !
Sen halv 4 blir det jobb på Brunstorp åhh räkmäckor :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0