wow, äntligen har hon gjort det !

wow, äntligen har hon gjort det !

Ojj, nu har flickan som knappt aldrig läst en blogg förut startat en egen. Jag är här för att ta bloggvärlden med storm eftersom jag anser att jag har det där lilla extra som krävs för nå toppen på "mest besökta sidor" på blogg.se .. Dessutom har jag där ute så många fans som jag har svårt att ge respons tillbaka till men genom min blogg kan jag nå ut till vem som helst, prima !

Ok, jag ger mig, antar att ingen gick på bullshittet som blir mitt första inlägg på denna 4 min gamla blogg. Förhoppningsvis kommer jag inte tröttna allt för fort på det här utan att det blir några fler sjukt najsiga inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Anna :)

hhahaa mpoyo här har du nu två mycket trogna läsra / Anna och bella :D!

2009-05-12 @ 23:21:15
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/
Postat av: Tove Karlsson

Din blogg är fin. ^^ Jag är som du, har nästan aldrig läst en blogg, och dessutom har jag inte haft tid att skapa en egen än heller, haha. Aja, vad blir det för tävlingar i sommar? =) Peace, love and understanding. (Y)

2009-05-13 @ 11:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0