men hälsa dååååeeee

Vänners kompisar eller folk man träffat nån gång, alltså sånna som man vet om men inte känner så väl hur ska man hantera dessa när man möter dem i korridoren i skolan :P ?
Räcker det att säga ett "hej" eller ska man stanna och samtala? Om man då hälsar på personen första gången ska man då hälsa en gång till om man ser personen en gång till under dagen i skolan eller räcker ett leende då?
Det värsta är ändå när man träffat folk på fester och snacket en del och sen när man ses i det "verkliga" livet dissar man varandra helt. Och så är man påväg och hälsa medan den andra vänder bort huvudet mot väggen eller låsas pilla med mobilen :D lite små töntigt.

Assa ja vet inte riktigt vad jag ska göra men jag ska fortsätta hälsa på alla korridoren och ibland får ett leende räcka, så får det bli! I-landsproblem så in i (Y)

säg hej inte tjena,
säg hej när du går förbi mig,
säg hej inte tjena,
säg hej när du går förbi mig
heeeeeeeej
En sång jag, Bann o Suela skrev till vår rektor på Ekhagen efter han gett oss en utskällning i att vi inte hälsa varje gång vi såg honom hahah härliga minnen från den tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0