helluu

Kvällen igår med Zzzandra och Bea va ju som alltid väldigt roligt. Trots att det alltid är jag som blir mobbad i detta sällskap så hade jag svinkul, tack tjejer!!

Jag blev väldigt upprörd igår när Lukas fick åka.. Den där Elenor är fortfarande kvar i tävlingen och gör ingenting, hon bara glider igenom tävlingen. Det är det som är lite surt med Robinson att de som verkligen är värdiga vinnare röstas ut först eftersom de ses som ett hot och då blir det de svaga som vinner. Men när jag kommer till nästa säsong blir det andra bullar, ska ska spela svag så in i och sen pang :D
Dessutom var det sista gången jag såg på Melodifestivalen. Sverige har försökt med allt, Hero var en riktig slager men det gick skit ändå. Vi testade med Malena som va annorlunda men det sket sig det med. Vi måste konstatera att vi kommer bara bra till när vi har med Carola..
Istället vinner en hobliknande figur hämtad direkt ur sagan om ringen filmerna spelandes på en fiol, det är ju sorgligt!

Well, imorse var jag ute och sprang lite innan frukosten. Det är något ni måste testa det är så himla gött! Man behöver inte springa som en Kenyan utan bara latja runt lite och äta engod macka efteråt, mummah !

Eftersom vädret är så fint täntke jag gå ut och steka lite. Ska försöka hinna läsa klart "Ljudet av ditt hjärta" kom på att den ska lämnas in till bibblan imon och jag har mer än halva boken kvar hehe..

Ciao och steeeeeeek pååååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt att den så kallade hoben fick röster av vaarje land, något som aldrig hänt, även att han var så dålig då? ??? HAN VA BÄÄÄÄÄÄÄÄST !

2009-05-17 @ 15:17:40
Postat av: jeeeemp

det var av mej glömde ja skrivA

2009-05-17 @ 15:18:28
URL: http://jeennifernilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0