hallooooojj

Det finns inget jobbigare än att kämpa sig ur sängen på lördagsmorgonen till träningen.. Så galet segt, speciellt när kvällen innan har blivit sen! Aja idag på träningen kom Johan på en ny träningsmetod ;) Springa med en häckvagn framför sig för att man ska kämpa med varje löpsteg typ.. Mycket fyndigt!





Ikväll är det ju modellvisningen på munksjöbron, kan nog bli redigt najs men det är inte värt 150kr så jag skiter i ett. Det kommer bli mycket trevligare,roligare och billigare att umgås med Zzzandra och mysa med grillen istället <3 

Sen måste jag påminna folket att det är Robinson ikväll, missa inte! Jag hoppas att Ellinor eller va mesen heter åker ut ikväll för hon är verkligen inte värd att vara där, sån otrolig klenis! Jag vet inte riktigt än vem jag vill ska vinna, finns några stycken värdiga vinnare får tänka lite mer på det. Jag har i alla fall snart skrivit klart min ansökan till nästa år, det skulle vara så himla kuuuul att få vara med. Alltid velat vara med sen jag såg det första gången, tänk vilken utmaning, mm love it!
Sen får man väl kolla en liten snutt på Melodifestivalen med, i alla fall omröstningen. Eller jag får väl överlägga lite med Zzzandra först och fråga va hon vill se :P haha

Men hare gott folk och njut av dagen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0