steeekdag

Dagen blev förståss inte som jag planerat, det blir den aldrig :D
Men boken ljudet av ditt hjärta blev utläst och jag är så himla trött på Bella. Kan hon inte bara fatta att det är Jakob hon vill ha och han har dessutom en SÅ mycket goare personlighet än tråkiga Edward!
SIC-mötet tillsammans med Christoffer gick kanoners, tack för hjälpen! O på mötet kom jag på vad jag ska ha för projektarbete, tack vare baskettränaren, YES! Det kommer bli svårt men sjukt kul!
Sen drog jag hem till Tilda för att hämta Jempa för shopping :P O jag hittade allt som jag sökte; en t-shirt, "fest" linne och ett par beige chinos och allt blev totalt 349 kr, prima!
Sen bar det av till träningen men eftersom min fot är lite miffad efter helgen fick jag lov av Johan att avstå från träningen. O Olivia och Ellen orkade inte träna så vi drog till Willys på Råslätt och hitta världens fetaste snacksaffär och shoppade sönder. Mmmm va gott!

Usch vilket tråkigt inlägg det blev kände jag men man kan inte vara på topp jämt i bloggvälden!
Slänger med en dagens outfit bara för det :D





Nu är det Mommas Boys som gäller, stört program. O rabarberpaj o vaniljsås till det, kan ju inte bli bättre :D 

Kommentarer
Postat av: Anna ! :)

Lite dålig uppdatering idag moyo !

2009-05-26 @ 23:04:43
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0