urk..

Nationella engelska idag kunde inte gått bättre, blir förvånad om jag har fler än 3 fel.. Jag förstod verkligen allt som blev sagt, speciellt när han med den skottska brytningen pratade..
Mmm va gott!
Nää men det gick ju bajs så klart, Ulla (min lärare) kommer ju dö av skratt när hon läser mina prov, men de får jag bjuda på :)

Assa efter ett nationellt prov blir man sådär konstig, man orkar inget och flummar bara runt. Det gjorde iaf jag o Pawo, sagt så galet mycket knepigt dag och glömt bort va folk heter m.m haha
Men på mattenlektionen hade vi ändå som roligast :D
                                    
                                                                         Hon fick ingen hjälp hehe


Hmm va ska man hitta på ikväll nu då ,, blir iaf en tidig kväll eftersom det är tävling och provjobb imon på Brunstorp :D
Kanske en najs film man laddat ner och lite exotiska frukter till de , mummah !

Nu tänkte jag faktiskt ta tag i min bloggs utseende lite, hoppas ni fans tycker att resultatet blir fint sen,
pusssss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0