paus från pluggandet..

I helgen snackde jag och Sandra om va som hände med alla TV-programen som fanns förr?
Va hände egentligen med Fångarna på fortet, Gladiatorerna, Peking Express m.m. Jag glömmer t ex aldrig när Kannan slutade sändas. Ni vet det programmet där femteklassare kämpade i olika grenar som tex längdhopp och att kasta ringar på en påle o allt vare va :P Jag va as taggad för att vara med och ville träna längdhopp varje friidrottspass och under hela den sommaren övade jag på massa andra bra saker som skulle göra mig väl förbered inför uttagningen till Kannan. Första dagen i skolan frågar jag min lärare när uttagningarna va och han säger:
- De har lagt ner det.
Assa fattar ni hur jag mådde, så som jag hade kämpat, jag var schön nära på att bryta ihop.
Nu har jag kommit över det men jag saknar programmen som var underhållningen förr på fredagar, give me baaaack !

Kommentarer
Postat av: jeeeemp

"fattar ni hur jag mådde, höll på o bryta ihop, men nu har ja kommit över der" hoppas folk tror du är seriös :)

2009-05-19 @ 21:05:26
URL: http://jeennifernilssons.blogg.se/
Postat av: Martina

haha du är ju för goooo med vad du skriver :P hahah.

I LOVE YOUR BLOGG :D

2009-05-19 @ 21:25:40
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: josse

jaa, och stadskampen! kom tillbaka!! ;D loveyour blogg btw ;D

2009-05-20 @ 00:09:17
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0