träningsdagen

Här sitter jag med Beyonce på hösta volym och sjunger med allt jag bara kan, tom i dom höga tonerna. Tur att inte övriga familjen är hemma..
Efter träningen imorse hade vi visst inställd lektion i historia och sen ingen engelska i eftermiddag heller, så då passa jag på att gå hem och behöver inte gå tillbaka till skolan förrens vid halv 3, då det är idrott, lycka!
"Öhh varför skolkar hon inte sista lektion för" kanske vissa undrar nu då men idrotten är schön den roligaste lektionen på hela veckan och den vill man inte missa, sportfåne jag vet :D ! 

Well, jag va ute och sprang lite efter träningen i morse kände att springa över några häckar inte gav så mycket och JA jag har duschat och tom hunnit slänga i mig lite mat. Tänkte nu kolla på changeling, ryktas om att det är en lipfilm och därför vill jag kolla på den själv för jag hatar att lipa när jag har folk omkring mig. Låter kanske lite knasigt men det är för att jag inte vill visa mig svag inför andra. Jag är ju trots allt coola mojjo :) 

Ha en najs dag :*


Kommentarer
Postat av: jeeeemp

VEM FAN ÄR COOLA MOYO????????

2009-05-14 @ 16:11:12
Postat av: fridisss

ambitiösa människa!

2009-05-14 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0