tagglish på allt

Igårkväll när skivan va klar gick jag för att borsta tänderna o ta bort sminket och såg framemot att lägga mig i min sköna säng, då jag såg att det inte fanns nått lakan i sängen. Pappa har tydligen tvättat det och inte lagt i nått nytt :@ palla att jag ska bädda sängen kl 2 på natten så jag sov i soffan inatt. Rätt skön faktiskt ska nog sova där fler gånger :)

Om 20 min kommer min skjuss till Råslätt och jag har övat på olika speakrepliker hela morgonen här nu :D
Efter tävlingen blir det hem o äta snabbt och sen hem till bea och förfesta tillsammans med sandra (som är direkt kommen från turkiet) och sen är det ju RIX FM FESTIVAL som jag inte hoppas nån har missat!
Alcazar kommer, jag röstade 2 gånger på dom i Melodifestivalsfinalen, typ deras största fan :D haha

Ha en najs dag och idag är det varmt som schön, heeeej pollenallergi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0