TAAAAGGAAAA

Kom precis upp ur sängen o ska äta lite frukost och sen göra mig redo för dagens tävling. Det är Svenska cupen idag på Råslätt som är en lag-match. Man är ett lag (jag är ju med i IKHP) och tävlar individuellt i olika grenar och beroende på vilken placering man kommer så får man ett visst antal poäng till klubben. Och sen avslutas tävlingen med 4*100m stafett. Askul men as nervöst!!
Jag själv ska dubblera i 200 och 400m och samt vara med i staffetten. Det blir typ första tävlingen för mig och det kan lika väl gå åt skogen som det kan gå bra.
Jag tycker att det är lite konsigt att man lägger Svenska cupen och Stafett SM (som är i helgen) i början av säsongen. Det är stora och viktiga tävlingar och det är sällan man är i toppform i början av säsongen.
Aja men vi ska kämpa på så gott det går och kriga för varje poäng, kom gärna o hejja på !! :D

Hej tagglisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0