sweet evening

Redigt mysig afton med girlsen igår med undantag av när vi kollade på en himla dokumentär om "flickan utan ansikte". Rätt vidrigt men så himla synd om henne, det är sånt som får en att aldrig mer klaga över en finne. Sen kollade vi på Number 23 och jag och Frida kom fram till att den inte är så himla bra ändå. Det är lix "vi är 3 stycken i familjen och tar man det plus 20, så blir det 23 :S scarry" Ok, så dålig är den inte men man kan liksom ta vilket nummer som helst o hitta massa skit om ett men filmen är annars bra i säg.

Well, nu är jag hemma och ska antingen kolla på yes man eller läsa klart ljudet av ditt hjärta och sen i eftermiddag blir det att hjälpa till o fixa några tjejer i klassen till fest. Jag kan tyvärr inte hänga med på festen eftersom jag ska tävla imon igen, Stafett SM i Karlstad!
Just det måste fixa matsäck, urk..
Btw, hoppas ni inte missat VRÅLskriket i Jp idag på stafettlaget, love it :D

Have a beautiful day !

Kommentarer
Postat av: ellenbellenbajskorv

ojojoj va ful bilden är :(

2009-05-22 @ 13:54:02
URL: http://elleenwikstrom.blogg.se/
Postat av: Martina

HAHA, vi såg också på den dokumentären hemma hos affi igår ^^ efter att vi kollat på en dokumentär om världens fetaste kvinna :P haha.

kul att du kommer en liten sväng ikväll då iaf ^^

2009-05-22 @ 14:56:49
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0