studiedag !

Vaknade av Jempas sms där det stod om jag sätt artikeln i JP. Jag rusa upp och tidningen ligger uppslagen på köksbordet med festaste färgbilden på stafetlaget, redigt najs. Jag ser dock lite hängig ut men det är inte så lätt att se fräsch ut efter ett 400m lopp haha
Jahopp, va ha hänt och va kommer hända idag för Rebecca kanske folket undrar och då kan jag meddela att jag spenderade frukosten  med att kolla på I am legend med Will Smith. Assa jag är så kär i den killen så jag kan knappt kolla på honom, han är så himla bra skådis och göllig så det finns inte!
Nu ska jag nog packa upp min väska från helgen och sedan gå ut o steka i solen o läsa. Sen framåt eftermiddagen ska jag på SIC-möte med skolan och presentera Skol IF. Jag har tvingat med Christoffer Persson för jag tänker inte stå där själv och prata! Men det kommer säkert gå prima.
Efter det blir det nog shopping, jag behöver kläder för jag lånar bara av alla andra :P Och sen om det blir som planerat ska jag och Jempa dra ett varv runt Munksjön.
Fin dag att se framemot tycker ja (Y)

Hare gott folket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0