Palla vara en Palle

Usch va trött jag är på samhällen i skolan nu. Visst det är ett väldigt intressant ämne men när man har Palle i det blir det bara jobbigt. Han kritiserar allt man gör och ingen källa är bra nog för honom. Nu har han gett oss en bok vi ska läsa ut till på fredag och ha prov på och jag är inte ens klar med den.. Så ska ägna natten nu åt att läsa ut den.

Idag var det väl en ganska normal dag i skolan hände inget märkvärdigt och jag fattar fortfarande ingenting av aturen. Det hon säger går inte in i min hjärna. Känns jättebra med naturprov på tisdag nästa vecka..

Imon är det Coop-test på idrotten som gäller, har tippat på oddset att 76 % av eleverna komma att skolka och utav dem kommer 43% skolka nästa idrottlektion också. Men jag tycker faktiskt inte att det är så himla farligt, ok man blir grymt trött men beep-testen är mycket värre!

Jahopp, jag ska väl återgå till mitt pluggande, usch jag hatar när skolan tar över mitt liv.. Till helgen kommer jag bli på bättre humör igen och ha roligare inlägg, promise!



Btw, vädret på träningen va great (Y)


Kommentarer
Postat av: jeeempppps

läsa recension på internet frågetecken !

skolan äääääääääär ditt liv moyo, de vet du :D

2009-05-27 @ 22:00:43
URL: http://jeennifernilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0