orka blöta ner sig..

haaalooooj :D
Här ligger jag i sängen, ny duschad och fräsch, mm va gott det luktar! Men problemet med mig är att jag tycker det är så jobbigt att duscha och nej det är inte för att jag måste platta håret efter :P utan för att det är så sjukt tråkigt. Innan hade vi en duschradio då var det lite roligare men nu är det ju dött därinne. Och sen efter duschandet måste man torka sig och ta lotion så man inte ser ut som ett rusin, uhh va jobbigt.. Duscha är överskattat, räcker att ta lite parfym :D
Nää men nu tror alla att jag aldrig duschar, men det gör jag bara att det suger, dock är bada galet roligt, o nu menar jag inte i badkaret utan ute i det fria ;)

Well, träningen flöt väl på ganska bra idag, blev en 400 på slutet och jag öppnar i vanlig ordning för sakta de första 200m även att det känns som att jag springer som ett litet as säger ändå johan min tränare "du måste trycka på mer i början, du orkar, jag lovar" 
Aja, lär ju bli 400m på lagmatchen nästa helg, får se vad det blir för tid då och hur formen känns, gaah nervöst :S 

Nää men man kanske ska lägga datan vid sidan nu och somna in, det är ju trots allt träning imorgobitti igen. Ser framemot idrotten sen med AbbeAlbino o Martin Basketfjant på eftermiddagen, hoppas den blir skojsig !

Sov så gott mina fans :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0