fettbra lördag !

Mitt jobb som speaker får fyra av fem toast (Y) Sture sa att jag hade fått jobb dirr på radion om de hade vart där o lyssnat, Johan sa att det va grymt bra för att vara första gången men Pankalla o Tommy tyckte att jag sög och pratade lamt haha
Jag tänkte att det inte skulle vara så himla svårt, jag pratar ju liksom hela tiden :D Men det var väldigt nervöst, mitt första uppdrag var att kalla till lagledarmöte och jag hade sån kramp i magen, helt galet. Framåt eftermiddagen släppte det lite i alla fall men då började jag säga massa fel istället värsta var när jag sa nu är det jämt om tredje platserna som om det finns flera stycken och sen skulle jag säga killarnas resultat i kulan men sa att det var resultat i spjut. Han som vann spjutet kastade 12.34 m och det är ett väldigt bra resultat i kula men inte i spjut hehe
Aja men jag skulle tänka mig att kunna göra om det men får öva in lite fler roliga repliker så det blir lite mer action i det hela!

Me as Speaker und Olisch as funkis


Bara för att jag och Jempa matchade så bra med glasögon och shorts !

Eftersom Nyllet och Danne planerat tiddsschemat så oerhört bra (NAAAAAAT :P) så blev det försenat med nästan en timma, så det var panik hem o äta och byta om och dra till Bea, Sandra och Jossan - ekhagsgänget ;).



Jossan o jag taggade sönder för att komma längst fram i folkmassan medan Bea och Sandra tyckte att man såg jättebra 270m från scenen... Rätt som det va försvann Jossan in i folkmassan och jag fick stå kvar med positiva Bea och Sandra :D haha Men vi hade ju lätt kul, speciellt när det vid tre olika tillfällen kom random people o kasta sig på Sandra och krama henne!


Alcazar !

Arash!

Därefter var det ju fetaste dansgolvet framör scenen, och där fann jag Bella och vi dansa sönder med hennes två killkompisar ifrån Hjo. Jag visade dem IKHP-movesen och de tyckte att det va fascinerande och de lärde mig sina Hjo moves.






O just det Nyllet hoppade bungyjump för andra gången i sitt liv, 65m dirr, vilken man :D


DET VAR EN FETTBRA LÖRDAG! PUSS


Kommentarer
Postat av: ellen :D

sjukt att så många kunde göra så lite ;)

slash vissa gjorde ingenting, ta det inte personligt ;)

2009-05-31 @ 20:01:07
URL: http://elleenwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0