musica

Jag ångrar att jag la av med musiken.. Jag har nu istället för att göra det jag tänkt mig suttit och försökt komma ihåg alla ackord på pianot och gitarren. Några finns kvar i minnet men de där svåra ackorden känns omöjliga att få till nu, fingrarna lyder mig inte.
Fattar ni hur sjukt grym jag hade vart på piano och gitarr nu om jag hade fortsatt, typ kvinnliga robert wells dirr.
Jag slutade eftersom det var så himla tråkigt, fick bara spela massa tråkigt Mozart typ, jag ville ju spela radiohits haha
Aja det finns ju typ massa "lär dig spela gitarr/piano" på youtube, får väl sysselsätta mig med det i sommar. Jag ska ju liksom ha musik i trean gör ju inget om man kan nått då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0