mobboffer..

allting började med att jag la min mobiltelefon i Martins väska för att jag inte hade nånstans att lägga den. Självklart "glömmer" Martin detta och går efter idrottslektionen in i omklädningsrummet. O jag tilsammans med Josse cyklar in för att hämta den, tyvärr stötte jag på lite problem. Martin lägger väskan med min mobil i duschen där William står och duschar, men jag skiter i vilket och går in ändå. Då känner jag nån som greppar tag i mig och sen en till och för mig till duschen. Jag som är så stark lyckas slingra mig ur men de gav inte upp utan tar tag igen. Och dränker mig totalt i duschen och lämnar mig liggandes kvar i en mega vattenpölen, helt genomblöt. Men ni anar inte vad som väntar er Andreas och Robert !!
Josse hjälper såklart inte till utan står och filmar medan de övriga killarna hejjar på, varför äre alltid jag som är mobboffret. Jag sa ett klart NEJ men ändå äre ingen som lyssnar.. 

Ta er :D    

Annars var väl idrottslektionen helt ok, Emma är ju klart dagens underbaring, så störtsköna kommentarer hela tiiiin :D gott! Sen tyckte jag även om Fridas nyheter happie days yaa o hon sjunger ikväll på ljunedal 18.30 missa ej talangen !

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

träning ikväll elle? :D

2009-05-14 @ 18:10:08
Postat av: Martina

haha, jag vill se filmen :D

Jag gillade också fridas nyheter för dig, wiiihaaaa ;D

puss på dig favoritmobboffer :D :*

2009-05-14 @ 19:28:59
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: simfors

hahahahahah! min nya favoritblogg blev på ett ögonblick DIN!

Galet vilken najs design, waaaaah=D



men stackare, vilka mobbare det uppenbarligen finns ibland oss :O xD

hihi, bra nyheter, bra nyheter, go for it girl! =)



2009-05-14 @ 20:20:54
Postat av: My

haha du lär ju va skönast i hela jävla sverige. borde ses snart mowdjow ! älskar din blogg oxå, hhehe

2009-05-17 @ 21:32:39
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0