men fredag är ändå den dagen som känns bäst lalala

JAAAAAAAA alla Nationella Proven är äntligen över, fy SCHHÖÖÖÖÖÖÖN va gott! Det enda som gick bra var matten men skit samma, få hoppas att jag inte sänks i tyska och engelska.
Idag vart det shopping på stan som gällde eller shopping o shopping hitta bara ett par illröda coola shorts eller hitta och hitta, jag hittade massa men det känns inte så kul att köpa nått som man vet att halva skolan kommer ha på sig på måndag sen. Jag vill inte se ut som alla andra, jag vill vara egen! Därför ogillar jag att shoppa i Jönköping och ska därför åka till gbg enbart för att shoppa nångång. Gör det när lönen kommer sen :D
Tack för shoppingdagen Jempa o hare najs folket så hörs vi ju!! PÖÖSSS

Btw, folk har frågat mig när jag ska börja skriva lite mer djupa grejer, i och för sig så skrev jag om mobbning igår (haha) men det kommer, jag lovar ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Asså Moyo jag längtar efter att få läsa ett djupt inlägg av dig ;)

2009-05-16 @ 23:30:35
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0