livskunskap

Fick ta lite mer ansvar igår på jobbet och stå själv i kassa.. O det gick bra fram till en buss anländer med bara massa ryssar som inte kunde nån engelska alls, lite svettigt men nina hjälpte mig så vi redde ut det :D
Annars känns det riktigt bra med jobbet och det bästa av allt är att jag får äta hur många räkmackor jag bara vill YES!

Idag var det lite småkul på livskunskapen i skolan. Frågan va: hur ska en flickvän/pojkvän vara?
Man fick skriva på lappar och lämna in till läraren och på en lapp som jag misstänker att Linus skrev står det följande:
*Smal
*Fylliga bröst
*Blond
*Gilla att städa och laga mat
*Ha svårt för att säga nej
*Inte ha någon blogg
*Vara rolig
Några tjejer i klassen lackar till och frågar Linus om stora bröst är viktigare än att tjejen är trogen och han svarar:
Ja! Jag ska ju ha henne ett par år.

Assa va i självaste schön finns det för människor på denna jord :D ????

Kommentarer
Postat av: Martina

haha du pekar visst ut folk på din blogg ^^ haha gillar den som skrev perfekt kropp också, stora pattar och sånt, fysköön va jag skrattade. för inte kan alla killar ha vart seriösa? :O

2009-05-18 @ 15:12:45
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0