Långhelg (Y)

Nu när jag ändå sitter här kan jag ju likaväl skriva lite om vad som hänt i min vardag, som alla säkert har längtat efter att läsa om hoppas jag!
Som nog ingen har missat var det ju Valborg i torsdags men palla kolla elden när ens kära vänner har födelsedagspartyy med 150 pers på gästlistan, de tackar man inte nej till!
OB o Wettern vare som blivit ett år närmare döden, äre inte underbart?!
Kvällen spenderades med Martina, Bella, Anna och Angelica och under natten ersattes Angelica av två killar istället Cp och Ted och vi 6 sov i Bellas lilla etta. Elller sov och sov, Cp snarkade ju sönder våra trumhinnor, hjälpte inte hur många ggr vi slog honom så fortsatte han. Sådana människor borde utrotas, skoj :) !

Efter ca 4 timmars sömn gav vi upp och börja städa efter oss, sen hem o sola tills träningen började. Övninskörde dit och jag har blivit sjukt dålig på att hitta dragläget helt plötligt :S måste öva på ett! Efter ett totyrpass på träningen bidde de grillkväll och filmmys med ett härligt gäng. Måste erkänna att jag är sjukt grym på att grilla, finns ingen bättre! 

Igår vare chillnani dag eller borde egentligen pluggat men vem orkar när vädret är sjukt najs :D Skulle blivit lite fotboll på beachen med några men istället blev de impulstur till lekeryd med familjen och köpa glass. Och jag måste säga att SÅÅÅ himla go är den inte som alla säger att den är... 

Jaja, idag har det jobbats, kommer få en sån fet lön den 25, så som jag har jobbat! Good good!

Nää men nu måste jag ta tag i mitt liv innan de blir försent, matteboken har schön damm på sig nu haha 

tshüüüüs 





                                                                                         Girlicious 



  
                                                                                         scouterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0