hur kan man glömma bra grejer?

Igårkväll kom jag på att jag hade utvecklingssamtal idag kl. halv 9 och där rök min välbehövliga sovmorgon.. När utvecklingssamtalet va slut (mvg++ i allt typ) va det 45 minuter kvar till min första lektion så jag kände att jag likaväl kunde stanna kvar i skolan och hänga lite i medddan istället för att åka hem. Aa sen då gick jag då till tyskan och ingen var där, efter 5 min ringer jag Malin och frågar va alla är och hon säger att lektionen är inställd eftersom läraren är på begravning. Men va SCHÖÖÖN då, så då gick jag till meddan igen och skrev klart min engelskaläxa. Men palla att jag har glömt bort det och att jag kunde åkt hem dirr efter utvecklingsamtalet och somnat om igen och gått  tillbaka till skolan kl. 12.00 igen typ.. 

Jaja, nu är jag i alla fall omegatrött så ska ta en powernap och sen tagga träning, känner på mig att det kommer bli några 400ms lopp idag, jiiihhaaa

See yaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0