grillkväll :D

Precis hemkommen från en springrunda ute i mörkret från busshållplatsen i mjölkafållan hem till mig. Inte läge o gå när man är helt själv och det är kolmörkt, då är det bättre att rusa hem som sjutton :D
Kvällen hos Filip med trevligt (nytt) folk var redigt najs. Först serverades väldigt god mat, därefter sjöng vi singstar. Mitt lag är jag mycket stolt över eftersom vi spöade skiten ur det andra laget flera gånger som hade både frida och david i laget som är artister typ :D Efteråt kände vi att vi suttit för mycket och hade lite för mycket energi så vi drog en spontanare - fotboll. Man såg typ inget, fick gissa sig fram på planen men sjukt kul!

Aa nu ska jag göra en taggskiva till imon för vi IKHP ska ansvara för en tävling imon och vara funktionärer där. Och då ska jag vara speaker och sköta musiken. Det kan bli redigt skoj men lite jobbigt om det kommer ett namn som man verkligen inte kan uttala.. Aja shit the same :D


Filip, mästerkocken, va ansvarig för grillen och skötte detta hmm inte så bra.



Sov så gott folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0