första dagen i veckan


Eftersom min kära klasskamrat tappade bort filen på sin dator där hela vårt arbete låg blev de ingen sovmorgon för min del idag. De blev att gå upp tidigt och stressa ihop all fakta igen om varför Franrike är mer välutvecklat än andra länder, men de gick faktiskt bra för jag och marooo är så sjukt duktiga i historia !!
Dirr efter de var det då redovisning på vårt arbete hehe men måste ända säga att det gick helt OK. Hade lite svårt för att hitta orden ibland och lite stammningar, men de är ju så de ska va :D !

På matten hade vi vår underbara vikarie igen NAAAT , assa jag överdriver inte nu, jag satt i 30 min och räckte upp min hand men han gick till alla andra istället... Tur för honom att jag är så himla smart ändå, så jag löste talet utan hans hjälp.

Well, har förstårs tränat lite friidrott idag med, eller lite och lite, vi körde några 200m maxlopp och galet vad det tog haha Speciellt när speedway Olivia hetsar än att springa fortare och fortare hela tiiin :D brabra !
Sen hade vår tränare kommit på lite fler roliga nya styrkeövningar, har lite smakprov från några här nu ....



                                           
                                                                                         sjukt jobbig i axlarna ! 




                                             
                                                           Lite IKHPmys fick hänga med på ett hörn oxå, klappklapp



                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0