en dag kvar till helgen!

Halv 12 igår blev jag klar med boken och jag va så trött så jag glömde ställa klocka vilket ledde till att jag försov mig idag..
Jag missade morgonträningen men gick ut o sprang lite själv innan jag cykla till skolan, så de kvitta typ :P
Idag har det varit samhällssnack hela dagen, förlåt kära vänner som har fått stå ut med det :D Men på vårt första arbete vi gjorde i samhällen fick vi G för vi gjorde helt fel och på det arbete vi gjort nu fick vi MVG så Palle är lite förvirrad så om jag gör bra ifrån mig på provet imon kanske jag kan få ett MVG, vem vet, värt ett försök i alla fall.
Måste ha så bra betyg som möjligt inför polishögskolan sen!
O just det, jag vann 650 kr på oddset, det va schön ingen på idrotten.. Men Coop-testen gick för min del kanoners, skönt att få springa på lite.

Nu är det Top Model som gäller på trean, och jag kollar på det främst bara för att jag diggar den mörka gaykillen i juryn så sjukt hårt, gaah glömt hans namn nu men han är i alla fall underbar!

Sen blir det biff på KFUM, jihaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0