bodywork

precis hemkommen efter ett härligt gympass, gaaah va skönt det är att biffa, låter typ som en kille haha Men ni måste testa det, sa galet roligt !!
Sitter här nu med mina nudlar och ska stressa vidare till Ollé och träffa kyrkgänget, va längesen nu.. lite synd men jag ska skärpa till mig !

Och sen kära fans får ni inte missa att kolla avsnittet av LOST ikv, jag vet att det inte är lika bra som det var förr, men man måste ju ända se hur det slutar ;P

Hare gott så hörs vi snart igen!



                                       
                                                       Här bjuds oxå på en liten bild från sandagymmet ! 
                                                                              Jempa in action woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0