BEYONCEYYAAAA

Assa den kvinnan :D:D  vilken himla brud hon är!!! Sån galen diva, ursexig, mega cool , bjuder på sig själv och har en otrolig RÖST. Precis som mig! Nää men assa jag finner inga ord, hon är mer än BÄST och jag älskar henne!  

När jag satt o kolla på denna queen kunde jag inte sitta still ville bara upp o dansa med henne på scenen, så nu har jag bestämt mig, ska ta o börja med dansen igen, kan inte dra ut på det längre. Har ångrat mig sen den dagen ja slutade men det har inte heller funnits nån tid för att börja igen men nu får jag banne mig se till att skaffa de! För jag vill mova my body :D
 
Åhh hur kunde jag glömma! Längst fram vid ståplaterna stod en utav de sötaste killarna ja sätt :D Han sjöng med i varenda låt och veva med armarna åt höger och vänster, ja överallt o hoppa o studsa.. O de tre sista låtarna stod han och grät som om Beyonce bara stod och sjöng till honom  typ, så himla söt. O ni vet ju att man filmar artisten och åskådarna som sen visas på storbildskärm och han fick vara med på den hela tiden. Det var typ mer filmtid på honom än på Beyonce, såååå sjöööökt göööllig och gööölligt!

Nu när jag har vart på denna konsert har jag typ blivit konsertkåt, vill gå på massa nu, är faktiskt tom taggad för brittan även att jag tror att hon kommer ha playback, men ja vene måste kolla hur plånboken mår först.. Men hedan efter är det ståplaster som gäller, blir mkt mer känsla då ;D


Kameran sög rätt hårt men ändå


Ni ser ju vilken gudinna hon är, det bara lyser ju om henne :D


Kommentarer
Postat av: Anna

WIIiiiiieeee äntligen :) Ska länka från min blogg sen ;) hihi

2009-05-12 @ 17:15:01
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0