ballar av stål

Kan vara det bästa som hänt Svensk TV, helt sjukt underbart BRA ! De är svårt att peka ut vem som är bäst men Bitterfittan o Soneby är ju något bättre än de andra, speciellt när det går så långt så att polisen får kopplas in :D love it! Lite synd att säsongen är slut, jag hoppas att det blir en till!

Well, annars är jag precis hemkommen från skolan och ett biffpass med Jempa som gick kanoners, ska mäta armarna sen B-)
Nu ska det pluggas Natur (som jag inte fattar nånting av), engelska och tyska läxa samt finslipa lite mer på min Robinsonansökan. Ska lägga till att jag är as irriterande, PMS-barn och ständigt pessimistisk så får jag nog det ännu lättare att komma med ;)
Sen måste jag även komma på va jag ska ha för projektarbete .. Pawo och jag funderar starkt på att dra till Sydafrika och jobba på barnhem eller ställa oss på Esplanaden med 500 kr var och försöka komma så långt som möjligt i världen genom att lifta och övernatta hos folk, as kuul ju ! Men ja vene om mamma skulle uppskatta det så mycket att ja åker med främmande folk hit och dit hehe.. Aja får se vad det blir!

Nej men hejsvejs och som jag så många ggr har sagt, missa inte LOST ikväll 22.40 på fyran , jiha ! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0