balen :)

Halleluja för att solen tittade fram i nån timma då Sanda hade sin bal! Åhh gud va söta alla va och jag är dundertaggad för balen nästan år, har tänkt mig att göra en sån skräll...Eftersom jag ogillar att se ut som alla andra tänker jag därför ha en orange joggingdress. Det blir jag nog banne mig ensam om att ha :D
Ska bara hitta en baldejt som är villig att ha en matchande grön dress till. 

Som jag lovade innan tog jag, mästerfotografen lite bilder till mina läsare. Kan inte lägga upp alla bilder för tog så sjukt många men ta en titt på dessa små söta par :D
(Hoppas det är ok för paren att de visas upp här annars får ni hojta till)


Usa o hans baldejt


Linda och Axel


Micke o hans baldejt samt Emma och Jesper


Fredrika och Mattias (kungen)


Rebecca med sin baldejt


Annie o Hällsten


Christoffer (Cp) med sin baldejt


Hanna och Pontus

 
Sjukt snygga Emma med sin baldejt


Pawo, Joniz, Jojje och David


Efter balen blev det lite fika på Claras med Zzandra o Bia, lika kul som vanligt :D O Zzandra fortsätter att dra sina härliga kommentarer "jag ska i alla fall gå i början av slutet på min bal" haha what !


Haave a najs evening people !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0