att åka eller inte, de är frågan..

haha, en viss glömsk person sa att hon va intresserad av att köpa mina biljetter igårkväll men kom sedan på i morse att hon har omprov i nått ämne idag och kan därför inte åka med sin kompis. Så nu sitter jag här med två Beyonce biljetter och tåget har redan gått...
Så himla fail :D haha typ gråtfärdig haha
Men jag har en underbar mamma iaf, "jag vet att jag inte kan ersätta en kompis, men om du vill så kan jag åka med dig, för jag har sett hur du har sätt framemot det här, du kommer ångra dig om du inte åker, de kan bli en mor/dotter kväll, de va längesen nu"
Så jag ska nu åka med min kära moder, tänkte höja medelåldern lite på Scandinavium ;) haha Men det blir säkert mys, bättre än inget iaf ! 

Kan ju slänga in en dagens oufit med som jag hann ta kort på i morse ;)


GAAAAAAAAAHH VA JAG LÄNGTAR NU ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0