va äre me laget?

Jag finner inga ord.. Jag trodde att detta skulle bli en lätt match för Sverige, att den redan var avgjord när den började. Det var jag nog inte ensam om att tro och ack så fel vi hade. 
De kan ju spela fotboll grabbarna men hamnade under stress och spelet försämrades. De hade superheta tillfällen att göra mål, främst Larsson och Zlatan men bollen ville ju inte in i mål, den måste vart mutad!
Att hoppas på en första plats i gruppen är väl inte så mycket att tänka på men det finns ju fortfarande en chans om andra platsen men då får de schön kriga sig till den. Det skulle ju vara skandal om vi åker ut redan i gruppspelet!

Jag är ju en sportfåne men jag är inte så jätte insatt i fotbollen men jag tror att de är dags att byta förbundskapten, han är alldeles för konservativ. Vissa spelare har vart med förlänge nu och har inte så mycket mer att ge, ta med de yngre spelarna som är fräscha och klara i skallen. Inte för att jag vet vilka det skulle va men någon måste ju finnas :P

Puuh, jag är helt svettig nu, de sista 20 minuterna var riktigt spännande. Måste nog duscha :P haha

Tjaow!

Källa: aftonbladet.se
Jag tror Henke hade powern i håret, han
skullle aldrig klippt sig ..


Kommentarer
Postat av: Martina

haha skööön va engagerad du är då ;D

2009-06-07 @ 00:28:03
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:okej..

2009-06-07 @ 11:16:16
Postat av: evelina

Sv:okej..

2009-06-07 @ 11:16:45
URL: http://kompliceraat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0