tvåan typ avklarad

OCCCCCCCCHHH DDÄÄÄÄÄÄÄRRRR va sista provet i tvåan gjort :D YEEEESSSS !! Nu kan man pusta ut och se framemot att sommarlovet snart är här! Eller det blir väl inte så mycket lov mest jobb. Fick arbetsschemat på posten idag och efter ett tag fattade jag hur det var struktuerat och jag jobbar inte veckovis utan lite här och var och både förmiddag och eftermiddag. Kommer missa många träningar så får typ träna själv eller nått, aja det löser sig. Jag vill ju ha pengar, känns som att trean kommer bli ett dyrt år. Det är ju bal, student och en utomlandsresa måste man ju göra också!

Idag kom äntligen jag och Christoffer iväg till banken och fixade ett konto till Sanda Skol IF, brabra! Jag utför mitt jobb som ordförande galant ;)
Nu blir det Top Model och där efter träning. Känner att mina dagar ser likadana ut hela tiden haha Men va ska man göra, jag lever för helgerna och loven ;)
Till helgen är jag lite små sugen på att grilla mina tyskaböckerna och alla stenciler jag fått, ska fråga tyskafolket på fredag om de joinar ;)

 
Tjaow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0