to do list

Livet med inställda lektioner nu på slutet ! Eftersom jag bara bor 10 min från skolan var det en självklarhet och dra hem istället för att sittai skolan i 4 timmar. Det var vår sista träning idag på sanda och då var det förstås lektajm och lite avslutningsfika, mumsmums. Måste ju säga att det känns lite tråkigt nu när tre:orna slutar. Speciellt kommer jag sakna tommy (NAAAAAAAT) han mobbar alla så mycket han bara kan hela tiden, galen man! Det kommer också kännas lite tomt efter Martina och Anna som har valt att hoppa av friidrotten :/ men vi kommer ju synas på lektionerna så jag klarar mig nog :)
Nu här hemma har jag gjort sånna där saker man aldrig palla göra och bara skjuter upp bl .a städa rummet (såg getto ut), sortera pappershögar på skrivbordet (ojj, hej viktigt papper), räknat min budget de senaste månaderna (inte kul), slängt onödiga prylar (seperationsångest) och lite andra smågrejer. Känns hur bra som helst att fått det gjort!

Innan ringde Pawo mig och påminde mig om att vi ska fixa fika imon till matten eftersom det även där är sista lektionen. Alla i klassen har fått olika saker de ska baka och ta med, kommer bli sån fikabuffé :D Jag och Pawo ska fixa smarrig kladdkaka, kan bli succé !
Nu ska jag äta lite och sen bege mig till skolan och ha engelska och idrott.  

Tjaow!

Kommentarer
Postat av: Martina

hur ska jag klara mig utan att träffa dig tidigt varje tisdag och torsdagmorgon? ;)hihiih!

2009-06-04 @ 13:38:30
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0