stop the rain

Blev inget inlägg igår, hade alldeles för mycket på programmet men häng inte läpp för det. Ni ska givetvis få reda på vad som hände i mitt liv igår.
Gårdagen började med att jag va ute och sprang en runda i t-shirt och shorts och tänkte att shit vilket väder, shorts till skolan blir det. Vid lunchtid kommer ett sånt oväder assa jag trodde att jag skulle regna bort för ett tag, helt galet va det öste!
O vädret blev ju inte precis bättre under dagen och kvällen. Va en riktigt kyla att tävla i men det var ju bara att tagga. Uppvärmningen kändes bra men loppet gick utför. Va med i starten men sen la jag bara av efter 50m, varför trycker jag inte på mer? Nää men det här tempot är väl rätt lagom då blir jag inte trött så fort, tänkte jag. Assa i mitt huvud tänkte jag 400m, trycka på i början och sen bibehålla farten, i 100m äre schön ösfart hela vägen som gäller. Jag har kört alldeles för många 400m lopp känner jag, kan ju inte göra nått annat nu :P
Tiden blev väl ändå helt ok för att "jogga" de sista 50m men nästa gång då ska jag banne mig trycka sönder hela vägen!
Och kvällen spenderades förståss framför tv:n, det var ju dubbelavsnitt av lost!! Hoppas det fortsätter med dubbelavsnitt så serien tar slut snart så jag får reda på hur det slutat nångång o så att jag slipper bli mobbad för att jag fortfarande kollar på det.


I klassen SP2A finns det ett par riktigt kreativa människor som tar till alla medel för att inte bli blöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0