hmm märkligt..

Ni kanske har hört på nyheterna om planet som bara försvann från radarskärmen och som inte anropade mayday mayday eller någonting innan de försvann. Man antar att planet har kraschat i Atlanten eftersom man har funnit delar av planet och tomma passagerarsäten där. Efter flera dagars sökande har man fortfarande inte funnit några passagerare från planet. Vilket kan vara svårt i och med strömmar o sånt, de kan ju ha drivit hur många kilometer åt vilket håll som helst och är antagligen inte i livet.  
Men det sjuka är nu att man har kommit fram til att delarna man hitta inte kommer från planet utan kommer från ett annat plan som kraschat där förlängesen. Man har nu inga som helst spår från planet :S
Min förklaring är att Ben från Lost har vart i farten, det finns ingen annan bra förklaring. Det är så mycket Lost det kan bli, väldigt skrämmande....

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ojdå. Det där lät värkligen inte bra.. När jag var 11 år så tänkte jag på allt annat än på min vikt och hur tjock jag var! Jag undrar vart det här dagens samhälle är påväg.. Anorexin är värkligen ingenting att leka med :S Hoppas din systers kompis klarar sig undan anorexin! kram!

2009-06-05 @ 21:26:19
URL: http://joffifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0