heellöööö

Soft träning, inte ett enda jobbigt lopp. Körde bara massa stater och några 60m hur skönt som helst. Vet inte när sist vi hade en sån här avkopplande najs träning, kanske v.40, där nångång, längesen i alla fall. Men det är ju tävling imon så det va väl därför, känns som att det är tävlingar hela tiden nu. Hinner inte andas emellan :P men det är bara skoj! Det är på tävling som man får se om all träning man gjort ger nått resultat. 
Imon blir det premiär på 100m, kan gå hur som helst. Min favvodistans 400m skippar ja imon eftersom jag kört så många lopp, det sliter rätt bra på kroppen att springa den där distansen ska ni veta. 

Nu tänkte jag kolla på en film som börjar nu på nån canal+ kanal, utlämnad. 
En kille blir anhållen på en flygplats efter att en arab ringt han på telefonen som polisen misstänker vara terrorist och då tror polisen att han också är inblandad. Men han är förståss oskyldig men skickas till fängelse och blir sönder torterad och hemma sitter han höggravida fru och väntar på honom. Kan vara en bra film :D

HAHAHA kul att mamma ringde från övervåningen på vår hemtelefon ner till mig på min mobil o fråga om jag kommer snart, filmen börjar ju. Så får väl dra nu då :D

Tjaow !

Kommentarer
Postat av: jempssyy

när blev 400 din favvo :O ;)

2009-06-01 @ 22:56:27
URL: http://jeennifernilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0