bakdags

Pawo+jag=mästerkladdkakebakare!
Vi var queens i köket och hade sånt fint samarbeta, ni hade blivit imponerade av oss! Under tiden kladdkakorna var i ugnen kollade vi på Hancock med underbara Will Smith, puss på honom och käkade nudlar. När kladdkakorna sedan var klara tog vi oss några bitar var med glass till och bara njöt. Dock va inte magen så pigg på kladdkaksbitar som hoppade runt i magen när jag sprang till kfum för biffträning haha.
Men lätt värt för bitarna var dundergoda, vänta bara klassen tills ni får smaka dem imorgon.

Well, träningen var ju så seriös den kan bli när inte Johan är där :P men idag körde faktiskt jag och Jempa på rejält, highfive! Taggar träningsverken imon..

I helgen har jag utegångsförbud för första gången i mitt liv. Bara för att jag sov i soffan i helgen och inte pallade bädda sängen det går utför nu rebecca, ta bara en titt på ditt rum HAHAHA Jag höll på att dö av skratt vid köksbordet när mamma och pappa konfronterade mig, så himla löjligt. Men bara för det tänker jag bjuda hem massa folk imorgon och väsnas i gillestugan jihaaa


Ja, ni ser ju själva hur aktiva vi är på träningen ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

haha, kul föräldrar :D

2009-06-04 @ 22:07:53
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: fridissssssssss

jag ser GALEN ut.

2009-06-04 @ 22:33:19
Postat av: jempyyyy

VAD ÄRE MED MARIETTE O GIBSON HALLÅ? :O

2009-06-04 @ 22:37:32
URL: http://jeennifernilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0